2012. április 19., csütörtök

Tanulságos történet I.


Az ajánlatokat mindaddig tilos felbontani, amíg a beadási határidő le nem jár. Ugyanis ha felbontanák, azzal sérülne az esélyegyenlőség, és számos visszaélésre is lehetőséget adna (pl. a konkurenciának elárulhatnánk, hogy mi áll az ajánlatban). Történt egyszer, hogy egyik derék polgármesterünk felhív:

Polgi: Megkaptam az ajánlatot, de ez nem jó!
Én: Mi az hogy nem jó?
Polgi: Ez az ajánlat nagyon magas, nem tudjuk elfogadni!
Én: Milyen ajánlat, miről beszélünk?
Polgi: Hát amelyiket ma hozta a XHSD Kft.
Én: Én erről semmit nem tudok.
Polgi: Dehogynem! Hát maguk bonyolítják a közbeszerzést, nem?
Én: Maga felbontotta a közbeszerzési ajánlatot?
Polgi: Persze, de ez az ár túl magas! Ezt így nem tudjuk elfogadni!
Én: Azt az ajánlatot nem szabadott volna felbontani!
Polgi: Nem?
Én: Hát nem.
Polgi: Akkor visszazárom, jó?
Én: xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése